Przekonaj się, jak ważny jest w sporcie odpowiedni marketing

Artur Kapelko zdradzi kulisy awansu Górnika Łęczna do ekstraklasy, a prezes Wikany Startu Lublin Arkadiusz Pelczar poruszy temat, jak skutecznie budować organizację w klubie. Między innymi te kwestie zostaną poruszone na pierwszej w Lublinie konferencji ?Lubelski Sport Marketing?.
Spotkanie obędzie się w piątek o godz. 16 w hotelu Lublinianka. Na wszystkich uczestników czekać będą ciekawe wystąpienia osób, które od lat zajmują się promowaniem sportowych drużyn z Lubelszczyzny. Prezes Górnika Łęczna Artur Kapelko opowie, jak awansować do T-Mobile Ekstraklasy. Prezes Wikany Start Arkadiusz Pelczar poruszy z kolei temat strategii budowania organizacji. Jakub Drzewiecki, który zajmował się promocją I ligowej drużyny futsalistów, skupi się nad niskobudżetowym marketingiem w organizacji sportowej, a Marcin Kruk - właściciel agencji eventowej, będzie mówił o kreowaniu emocji podczas eventów. - Natomiast ja poruszę temat wpływu dobrze wyszkolonej kadry na wizerunek organizacji - mówi Grzegorz Adamczyk, prezes Polskiego Instytutu Sportu i Rekreacji - który jest organizatorem piątkowej konferencji. Na koniec zaproszeni goście będą mieli okazję do dyskusji na temat "Działania organizacji sportowej przekładające się na pozyskiwanie sponsorów", który w szczególności powinien zainteresować polskich działaczy.

RUSZYŁY PIŁKARSKIE MISTRZOSTWA ŚWIATA. EKSPERCI TYPUJĄ FAWORYTÓW



Konferencja kierowana jest do prezesów i dyrektorów organizacji sportowych, specjalistów ds. marketingu, organizacji współpracujących ze światem sportu, organizatorów eventów sportowych, prezesów i pracowników związków sportowych. - Takie spotkania mają na celu zwiększać świadomość środowiska w tematyce marketingu sportowego. Często ta kwestia w organizacjach sportowych jest bagatelizowana. Sport jest formą komunikacji dla biznesu. Dlatego ta tematyka jest tak bardzo istotna, szczególnie w naszym regionie - kończy Grzegorz Adamczyk.

Wstęp na konferencję jest wolny. Aby wziąć w niej udział, należy jedynie zgłosić w niej udział za pośrednictwem internetu. Szczegółowe informacje i zapisy dostępne są na stronie www.lubelskisportmarketing.pl.

Program Konferencji:

16.00 Wpływ dobrze wyszkolonej kadry na wizerunek organizacji - Grzegorz Adamczyk

16.35 O kreowaniu emocji podczas eventów - Marcin Kruk

17.05 Przerwa kawowa - 15 minut

17.20 Jak awansować do T-Mobile Ekstraklasy? - Artur Kapelko

17.50 Niskobudżetowe działania marketingowe - Jakub Drzewiecki

18.20 Przerwa kawowa - 15 minut

18.35 Strategia budowania organizacji sportowej - na przykładzie Wikany Start SA Lublin - Arkadiusz Pelczar

19.05 Działania organizacji sportowej przekładające się na pozyskiwanie sponsorów.

19.35 Kierunki rozwoju. Debata z udziałem zaproszonych gości.

20.00 Zakończenie konferencji.

DYSKUTUJ Z NAMI O LUBELSKIM SPORCIE NA FACEBOOKU